Tuesday, November 18, 2008

pe macam duk umah?

skang ni, aku ngah menikmati cuti2 yang ade skang nie... baru jek baper ari tapi rase bosan cam da bertaon cuti.. hakhak.. pelik toi la skang ni, biler dah dekat u.. kemaen nk balik umah, xsesabau! las2, biler da kat umah.. mengange xtaw nk watpee.. huhu..

ingt cuti ni nk keje.. mmg da keje pon senarnye, tolong pakcik aku angkat tong gas! ekeke.. pakcik aku ni die dealer kat sentose, beruntung n sg boye neh.. so aku ingt, cuti2 nie ok gak kalo dapat tlng die.. at least, nk blk u nnt masok ar gak 3,4 ratos.. hahaha..

tp malang nyer,biler berurusan dengan keluarge sndri neh.. ade jek problem nyer... xyah la aku citer ape kn.. tp 2 la, sepanjang pengalaman n pmerhatian aku la kan? biler berurusan or keje ngan family lg bnyak masalah dari senang.. hehe... besela, biler ngan family neh bnyk sgt mnde nk kne consider.. kang kalo terkasar bahse, kck ati la apela.. gaji kne kurang sket mule nk bising la ape la kn? huhu.. kalo ngn employee bese.. xde darah daging boley jek kering.. hehe.. bese la 2, kat company besar ke kecik ke.. mnde yang same jek.. huhuhu

so kesimpulannyer, cuti neh... aku xbkerje... stakat tlng2 mak aku sket2 kat kdai die jelaa.. nk tlng sgt xde keje ley aku wat.. pkerje die da ckop bnyk... ekekeke....

0 comments: