Tuesday, November 4, 2008

pe nk jadik ngan pekerja laki kk1 neh????


Erm.. ni aku nk komplen pasai pekerje2 laki kat cafe kk1 neh.. aku bukan nk kate sume pekerje laki kat sane gatai.. tapi ade la sesetengah nyer 2.. maybe sesetangah orang akan fikir mnde ni perkare biase kot n kat mane-mane pon ade.. tapi ntah, even aku bukan pempuan.. tapi, biler ngk sedare sekaum aku wat aksi gatai2 cam2 depan student2 pmpuan neh.. aku ase segan n meluat tahap cipan korg taw!! >_<

lagipon da rmai sgt aku dgr citer dari member2 n ex aku salah satunyer la.. dekrang ni bukan stakat menyakat pmpuan korg taw.. mate dekrang pon men peranan gak!! n kalo pmpuan xsedar aku xleh la nk kate ape... ni smpai dak prmpuan pon da ley pasan dekrang dok nyusah ehem2 tuh! pe criter kalo da tahap cam2???
eeeiiii... korg x ase 2 a part of pencabulan ke??

n mnde yg aku cakap ni berlaku depan mate aku sndiri ko taw! time aku ngah lepak ngan ex aku... ade pekerje laki dua org.. cafe kedua yang sebelah dalam 2... sedap2 die jek dok jeling2 si ex aku neh..dala jeling cam nk telan org! isk3... brapi2!

dekrang nie xpk ape ke.. datang keje wat care nk keje la, janganla cube nk wujudkan suasane xslese .. ni dok ngaco anak2 dare orang plak.. kalo kne care nyer xpela.. n sumtime dekrang bertindak sedikit kurang ajar korg taw..

so dinasihatkan kepade perempuan2 kat luar sane.. hati2 la dengan mereke2 yg extra gatai kat cafe 2... jangan bagi muke kat dekrang!!!



5 comments:

Anonymous said...

hahahahahahaaa...semangat gile kamu yer....ehem2...bkn anda pn sme gak ke 'miang'~~~~~~~~

kaminakueh said...

erk... xbek menfitnahh... isk3

YuNaKu3 said...

xsuke kafe no1 dari dpn....
sy totally avoid gi mkn or lalu dpn sane..lagi2 kalu gi blah xptg2 b4 kul6 dgn mlm...
annoying oooo...

kaminakueh said...

>yuna

hakhak.. smpai cam2 skali.. huhu.. see2?? dekrang mmg lebey2 woo... ko suh la balak ko sound mamat 2 yuna! huhu X)

The Extendables said...

ak suke mkn ikn masin