Saturday, February 28, 2009

tagg from awan kepoi2.. muhahahaha

MyEm0.Com


1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.
2.Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.

aaa.... aku xtaw sangat sape awan kepoi2 tuhhh.. tp, aku masyarakat panggey die LILI!! ekeke.. pon xtaw nape kne pggl die LILI.. watever pape pon, die la lili! huhu.. aaa, sme with me here.. student yg awam! aaaa... die rindu kan kat kipas die.. pastu, nak bawak kete katenyer.. sbb da luper teknik2.. (no kumen! MyEm0.Com) hehehe... aaa.. sowi ar eh lili! xtaw nak citer pe sal anda! ekekekee.. gommenasaii..

3.Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri .

-aku suke tdoh lambat! org pggl aku musang! sbb mate sepet n mlm jage, siang tdoh! muhahahaha..

-skang aku da gemok! berat aku kat 63-64kg da skang! wuuuu.. tensen jek biler memikirkan pertambahan berat yg xkan henti neh.... so tindakan yg aku wat?? hehehe.. ON DIET MyEm0.Com

-aku sulung dari 6 org adek bradek! hehehee.. 4 pmpuan n ade lg stu laki... adek laki aku muke lebey kurang cam aku jek.. cume ade lesum pipit! aaa.. jeles aku! nak gak lesum pipit!

-suke tdoh pkai suar@baju melayu.. keselesaan yang amat! hehehe

-kerjaye?? hmm.. mahu sgt2 berkerja sndri.. xmahu makan gaji or juz dapat upah.. hehehe... arap2 ley kn? huhu

-black is cool... white and grey also..

-merayap mmg aku suke sgt2.. tp dok u xpat merayap sgt.. duet aku xmengizinkan.. hukhuk.. kalo la stu sem dapat 10k... waaa.. tiap sem aku gi oversea! MyEm0.Com

-(to lili : besh ar rmbt panjang!) tp.. rmbt aku pn da pnjang da skang nie.. kadang2 pkai cekak.. rimas.. hehe.. mission : xnak ptng rmbt smpai abih sem.. yazzza!

-suda mule menyukai lagu2 melayu.. lagi2 kristal! hakhakhak.. aku plng xsuke band2 yg mereke lebelkan sbg indie tuh... poyo = poser.. heheee..

-aku suke begedil sgt2 suke begedil sedap aku nak makan begedil lg.. bli begedil kat cafe kak long..


4.Anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.

-kenanganituendah

-yuna

-gomeneh.. aku bru jek men2 blog neh.. bnyk blog rkan2 ku xfllw.... wuwuwu

0 comments: