Thursday, March 19, 2009

ump heaven for on9 gamerz!! muahahahaha



waa... udah lame aku x mengepost kan? huhuhu.. nak wat caner.. makin kelamaan, sindrom malas aku semaken parah! huhuhu.. ini semua gara-gara game online yang maken berkembang di ump neh... game-game 2 sume xabih2 dok melaungkan-laungkan name aku... menyuruh aku bermain denganya.... hahahaha... macam2 ade! wow,cabal,ro,pasni aku dgr mmber aku nak tambah 2 lg game on9! wuwuwuwu.... yg pnting.. esaimen wat cecepat b4 kol 12 msti abih.. pas2, peruntukan sebanyak 3 jam(max) ntok men game! kol 4 msti da tdow!!

stdy?? aaa... stdy bile time ade test or kuiz.. bese ar tuh.. hahaha.. yg len2 tu, tdoh makan lepak n on9 game! hahaha.. ni pon xley taip lame2.. ade raid kat wow pasni... jumpe lg yaaa?? hehehe


1 comments:

Homem-Sofá said...

Hello friend

Did u find a solution to the problem of losing labels?
I have the same problem.

Ty

Roberto
http://homemsofa.blogspot.com/