Saturday, April 11, 2009


bosan tahap cipanzi!

xtaw da nak wat hape.. nak men wow... seber pon da nak tuko, nnt nk kne wat char bru lg.. no point ar nk men smuler.. huhu.. ase nk stop da kot.. da banyak sgt mase aku abih men mnde alah 2.. huhuhu.. sume mende da wat da.. heheh.. plus, semenjak ram laptop aku da trn dari 2.5g ke 1g jek.. nk men pon da jadik lemah smngt! lembab cam sipot! tensen aku! huhuhu..

soo... slamat tinggal donia wow... ni ade la sket2 screenshot yang sempat aku amik.. heheh.. char aku ade due!

warlock = shizuki
warrior = shizu

dua2 aku syg! heheheh.. sbb dekrang ni la, aku dpt kumpul2 mmber2 baru yang cambesh n skepale..hahaha.






game ni jela jadik penghilang duke tika sunyi.. heheh.. bukan nyer besh sgt pon, aku men sbb nk hang out ngan player len jek.. hukhuk.. raid sesame, killing guild laen sesame.. besh2..

k laaa.. xtaw da nk ckp ape.. senarnye.. ni baru pas battle guild neh.. dak2 alliance(aku) arini da 3x kalah war!! menci2!! huhuhu.. sib bek da nk stop men.. kalo x, mmg kne pump lg ar.. hehe..

nk smyg subuhhh.. pastu, tdoh!!

choww!

3 comments:

butterfly said...

haha.....
dop buhsan er ko men game jep..
ptt la lmbt sokmo mai kelas...
kui3...
nmpk nyer,,ko btui3 follow encik noram pny nacihat er..kwang3...
baguih3..truskan usaha anda des!

kaminakueh said...

@butterfly

oi!! sebile aku lewat! aku dtg skali ngan dak2 neh wooo! ari2 lewat sbb aku nek beskal beskal rosak dlm perjalanan..ko mane taw penderitaan aku... hukhuk... =(

butterfly said...

da ko xgtaw aku penderitaan ko...cmner aku na taw penderitaan ko...hahahakk..