Thursday, July 16, 2009

uhuk2.. batok oooh batokkk..

Help me wehh.. tulung la campak obat2 or penawar pape yang ley ilang an batok aku neh wehh.. tatahan da wehh.. sejak masok u neh.. maken menggile lak batok aku.. xkan sebab aku kne virus H5N1 kot.. isk.. mustahil2.. stakat gambang ni virus ape la nk msok..

ari2 kat umah lagi da aku kene batok2 neh... pastu elok jap, pastu datang blk.. aku ingt da cam biskot chipsmore plak ley kejap ade kejap tade.. nk kate xmakan obat,das sebotol da brocoal 2 aku tel
an.. cam hampeh jek.. xde kesan!! rugi rm5! dames ah brocoal!! so ade mmber aku mencadangkan bli obat batok cap ibu dan anak.. erk,xklaka ke name die? bantai jek ahh.. sok ah bli kot..

hmm
.. batok ni juge telah mmbuatkan life aku kat ump neh xterurus!! dames!! meja aku da cam sarang tapir da aku ngk! nk harapkan rumates aku tlng kemas, harapann.. besela 2, kalo aku pon xingin nk ngemas tmpat org len neh.. ngahahahaha.. kan besh kalo time aku tenat menanggung derite batok ni ade gewe.. sejok sket bile ade msg msok tanyer2 sal batok ke ape ke.. kekekee..

oke ahh.. tade mood da,jae neh bye!!!

amacam?? terhebat x meja aku?? hahaha


woofer saiz >beso tin biskot.. bunyik xmenghampekan.. (sowi xde kaitan ngan entri) haha

3 comments:

alimu sakuredu said...

ceh. xsilap ak yg rekomen ubat batuk cap ibu n anak tuh kat ko 1st2 bkn akak tunas mart ka? lol.

V i R G i N i a said...

giler meje ko neyh! seram sejuk nengok..

kaminakueh said...

hahaha... 2 bru lvl 2 tuh.. max lvl 5! so ley imgne jek ah cmner.. ngahahaha