Monday, August 17, 2009

apo kono janggg (jgn riso, xde kaitan ngan post)

huahh.. lame ngak update blog gue neh.. bukan apa pak2 ibuk2.. gue macam malas sedikit plak nk taip2 neh.. gpon, cam tade point jek nak citer.. hahaha.. ahh, indon slang plak.. jadah nyek.. huhh..
Ni haa, aku terdengar ade ura-ura mengatakan.. Ipta & Ipts akan diberi cuti sebulan?? mak oiii...
maken terok dah H1N1 ni aku rase.. so, 1st impression when i heard this bullshit.. ade gak la senyum2 sket.. automatik aku terpikir plan2 nk wat mase cuti sebulan tuh.. dames! aku mmg sensitip ngan cuti woo.. hahahaha.. tp 2 la, kalo da stakat ura-ura ni kan?? so ley paham-paham sendiri la... mustahil n never! xkan sbulan kot cuti! mustahil2! gile ape kementerian nak wat gitu.. hukhuk.. tp... still.. jao lam lubuk ati aku.. aku mengharapkan ianya akan berlaku... hahahaha

So bajet minggu ni aku akan dipenuhi ngan dugaan2 kuiz2 ngan ujian2.. tp, siapa sangka?? ujian2 sume xjadik nk buat minggu neh.. cume ade la sebijik due kuiz.. ini sudah ckop bagos!! hahahaa.. at least, dapat la topap blk mase rilek aku yg teleh terluang dengan pengisian softskill yg sangat2 menyeronokkan.. (ss=so shit=softskill)... ngahahahaha.. besela tuh, idop as student neh.. mane penah nk support cramah2 cmnie an? huhuhu... mnde yg besh sabtu ahad(ss) dpt cuci mate sket2... 2 jela kot... jadik la kan? kahkahkah...

So, mlm ni nyer planning... 1st priority kne prepare nk present sok..2 jek kot... pas2, bersantai.. huhhh.. sgt buhsan...

2 comments:

V i R G i N i a said...

simpan je la angan2 ko nk honeymoon sebulan tu!!! hehehe

kaminakueh said...

asl plak wehh?? kate xjadik!!!!! xnk aku!!! aku nk gak cuti doss!!!