Friday, August 7, 2009

di pagi hari..

Erm... actually aku baru blk dari esso neh.. huhu.. ade la kat sejam sok sane.. bukan ape weh, xley tdow plak.. dlm bnyk2 mlam aku kat ump neh, mlm ni la paling aku rase lameee semcam.. haha.. ntah, mayb ade budak tuh xon9 kot.. bese aku cet ngan die... tp arini xon9 plakk.. adess.. ley tahan gak efek die kat aku eh.. hukhuk... so atas rase kebosanan yg melampau tahap tenok.. aku pon menunggang la moto kamil, menuju ke esso.. tkot gak kalo pak pulisi ade.. naya aku.. huhu.. sesudah sampai, aku pon rembat la hot nescafe ngan megi cup...




Layan weh.. siyes layan.. ko dok sorg2, pg2 bute.. xde org lepak.. ngk kete lalu lalang sambil isap rokok.. fuhhhh.. siyes mereleks kan... time 2 ttbe aku tingat kat umah aku.. msti adek2 aku ngah sodap tdoh tuh, tp malang nyer dekrang kene bgn awai sbb nk kne g skola.. haha.. mak aku plak, msti die ngah siap2 kan nasi lemak die 2.. bese aku tlng die.. msok2 barang dlm van.. huhu.. tapela mak, nnt ramadhan along blk.. tggu skali adek yg kat asrama blk, rmai2 ade baru syok.. hehe..

Kadang-kadang aku ase.. aku ni cam mat blues plak ade... ye ah, kadang bile xley tdoh.. mule la gi luo rumah.. amik krosi.. duduk layan blues kat luo.. think about the past... future sket.. tp mostly past laa.. da 20 taon an.. so bnyk mnde kene menungkan.. huhu.. nway, ni ade la bape pic yg sempat aku snap time kuo tadi..
layan2..





thats all ntok post kali nie!! chiowss~

7 comments:

V i R G i N i a said...

giler r.. budak tu effect ko smpai ubah ko jd tenuk....sian weyh!!

kaminakueh said...

wakakakaka.. nape ayat ko ni cam xpuas ati ngan aku eh??? isk3... alokkk! ngk awek ko neh wehh!! ahaha

MUHAMMAD KHUZAINI BIN ZULKIPLI said...

aku ari2 tgk die...hahahh
wei ko g x ajak aku
bla r wei!

kaminakueh said...
This comment has been removed by the author.
kaminakueh said...

cess.. ko nak mempoyo ko jumpe awek ko ari2 an! siotttt~ ko xblk lg wehhhh.. derrrrrsss... hahaa

MUHAMMAD KHUZAINI BIN ZULKIPLI said...

2 perkataan yg aku ckp..
eeeiiii yarks!

kaminakueh said...

hahahaha.. aku gli ngan 2 perkataan ko tuh!! ptuih2!! hahaha