Friday, September 4, 2009

hehee,,, im back!!


askum! waa.. lame sudah aku xupdate portal aku neh... kekeke.. nk wat camner beb.. kemalasan menguasai diri.. plus, test aku melambak2.. so dari aku dok taip2 kat portal aku neh.. lg bek aku karang2 nota ntok stdy an?? hahaha.. (study ker??)

actually banyak gak mnde fascinating sepanjang aku xupdate blog nehh.. ade yg cool... ade yg bess.. ade yg cam shit pon ade gakk.. n the most worsen.. test selambak2... smpai nk muntah aku jawab test.. bayang ah, baru jek semalam aku jawab 2 paper satu hari.. sumpah otak aku da kembang.. hehee.. n arini even letey xilang lagi sbb baru blk dari sitevisit kat temerloh... tp still ok laa, otak aku kembali mengecut secare pelan2.. hahahaha..

Nway, besh of the besh.. aku skang da mix ngan geng kapak! hahahaa.. ni sumer gara2 mr.alok mempelawa aku hang out sesame merake.. oke at first siyes shit segan gile.. then, da salu lepak.. wahh.. function gak hang ngan sek2 kapok neh.. masing sekepale jekk.. hahahaha.. hail to geng kapak!!! wakakakakaka..

So cmner ngan putri senyonyong?? haaa... part ni agak saket.. still the same cam neh.. kekeke.. tp oke laa camnie kot.. biala sorg2 wat mase neh.. gpon pasni aku da ade kure2.. haiwan belaan aku.. so kalo agak2 sunyi.. ley aku borak2 ngan kure2.. hahahaa.. okeess... ase cam.. stakat ni jek aku nk citer.. papehal, aku shout lg! thanks sudi bace! jae neh!!

p/s : pics sepanjang aku xupdate blog! hehee


ni time mlm merdeka! hahahaa

pic sesame Mr. Yap!

jalan2 japppp!

mls ah upload bnyk2! ternet lembab cam siot!! so takat ni jela eh.. daa!

0 comments: