Friday, September 11, 2009

samat hari raye sumer!

Okes... sbulan ramadhan da nak abih da.. guess what? lagi seminggu jek kte nk clebrate raye an? wahahaha.. xsaba bebb.. siyes xsaba.. aku mmg homesick btoi neh.. mane xnyer.. ade la kat 3 bulan da aku xblk umah.. hehehe.. msti dekrang terkejot ngk aku yg maken bertambah bulat sejak kelbelakangan neh.. =(..
xpela.. pas raye jog ah blk! (yeke??)

korg taw? ramadhan ni mak aku bukak kdai.. huhuhu... senarnye mak aku mmg bukak kdai makan pong.. then, cam xkne plak an kalo kdai makan 2 nk beroperasi time2 ramadhan neh.. huhu.. jadiknyer, mak aku pon.. bukak la kdai tu jap jek.. lam kol 4 smpai maghrb rase.. nk carik duet lebey sket gamaknyer.. huhu

Nk dijadikan citer, aku belom smpai umah lg.. mak aku da gtaw, nnt ley la join die niage.. kehkeh.. holy smoke! xmenyempat!!! huhu.. nway, aku mmg suke niage! dpt usya2 customer sket.. mane la taw kot2 ley dpt num tepon satu dua ke.. huihh.. molek da tuh! hahaha.. =D myb adek aku pon join skali la kot.. 2 pon kalo dekrang xbz ngan schooling dekrang ahh..

korg pon mti de macam2 plannin an ntok 1week before raye neh?? ade yg g shopping, ade yg buke pose ngan mmber2.. blk kg ke ape kee.. papehal pon mnde yg korg wat.. smoge enjoy keh?? maklum la, aku paham korg sumer bnyk test smnggu due ni kan? otak aku pon xbrape nk mengecut lg neh.. effect dari test yg susa tahap taper! tensen jek aku ble ingt soklan2 steel,RC ngan TOS 2! waaaa.... so, blk neh.. enjoy kaw2 oke! hahaha..

last but not least.. xtelambat or xterlalu awai kalo aku nk mnx maap kat kawankawan temanteman aku sumer.. ampunkan kesilapan aku dari ujung rambot ke ujung kaki.. (evn aku taw kaki aku xde wat salah kat korg!!) nvrtheless! sempena raye neh.. kte 0-0 blake la deh? huhuhu.. samat hari raye sume!! kem slm kat makbapak korg!! huhu.. not 2 forget, adek pmpuan korg skali eh! huhu

special wish ntok geng kapak gak!! samat ari raye kat trio terhebat!! nud, noni ngan eka! n ntok pemude harpan bangse kte.. abg aluk.. dengan pesanan..
RENDANG BNYK KOLESTROL.. BEWAREEE!!! hahahha..

oke! thats all!



0 comments: