Wednesday, October 14, 2009

Bumblebee voice mixer.. 0/10 ahahha

arini mmg agak letey... tp bukan sbb bnyk wat keje pong.. myb sbb dlm 3 ari neh baru skali jek kot aku sentuh nasik! hahaha.. diet cemerlang katekan.. hehehe.. so tadi aku ngan alim g kontan jap.. g teman mamat 2 bank in duet.. die nk bli headphone audio technica.. smart gle beb headfon tuhh.. sieys smart.. tp padan ah ngan rege die pong... rm180.. scond hand.. tp us nyer barang ah.. hehe.. gle mamat tuh..

pas2 ade ah singgah2 kdai2 comp sat.. test2 speaker altec lansing mx series.. rege dekat 700.. wahahahah.. tp ntahla.. cam xterkesima plak dgr bunyik die.. cam aku nyer altec lg sedap jek aku ase.. kekekeke..

then, da puas bodek2 speaker tuhhh.. blasah lagu smpai pepuas.. g singgah mega sat, msok lam parkson g usya2 gundam.. wah mak aii.. aku geram gle ngk model2 MG tuhh.. lg2 tadi ternampak lak MG 00 raizer.. siyes smart wehh!!! wuwuwu.. aku tingin nk ade sbijik.. kalo dpt bli, mmg aku pasang MG tuh sambil nanges ah! uhuk2.. tp 2 ahh.. dekat 300 maaa.. muntah darah aku nk bli.. kakakaka

b4 nk blk tadi.. aku terserempak plak ngan satu mnde ciptaan manusia neh.. yg membuatkan aku ngan alim cam nk pengsan ngk.. ahahahaha.. pas ngk mnde neh aku pk,sumpah aku xkan bli ntok anak2 aku nnt.. wahahaha


wtf?? mask fullface bumblebee?? hahahaha.. uduh sehh.. dala buleh bunyik2.. kekekekee


0 comments: