Sunday, October 11, 2009

lust of bloodddd..... hail to the TRUE BLOOD!! XD

wahhh.. lame gilak sehh xupdate blog... maken lame maken kasihan aku ngk... yelaaa.. ape nk dtuliskan? lately ni pon aku xde wt mnde sgt.. dok ngk citer true blood jek.. hahaa.. perghh.. marvelous!! wa ckp lu olang wehhh... aku ase satu season xsmpai 48 jam aku ley perabihkan.. biaq pon darah idong.. tp siyes shit citer die sedap! hehehee.. cumer xbrape seswai ntok adek2 yg below 18 oke? adek2 xley ngk coz ini cita 18sx punyaaa! muahahaha..

klaa.. alang menyelok pekasam.. meh ambo cito sket deh? hehe.. basically, aku ngk citer neh die nk fokus kan kat dunia fiksyen gakk.. yg dipenohi ngan makhlok2 jahat2 blakee.. huhu.. cam vampire,shape shifter, psikik.. pas2, ade sket la unsur2 cult.. then, story die start bile heroin cito neh yakni not an ordinary girl! coz tino neh die psikik! huhu.. ley bace otak kte maa.. huhu.. pmpuan neh die suke kat laki vampire neh.. haa, start dari stu.. mmg kne macam2 ah kne kat pmpuan neh.. n mnde2 xbek yg berlaku 2, jiran2 die sumer tdoh blk vampire die neh punce.. tp bukan pon.. huhuhuhu.. plek2! n stelah aku memberabihkan satu season sengah.. lam citer neh, die nk cube highlight yg vampire xsumer jahat.. majoriti xley da idop ngan manusia.. n manusia plak jahat!! hahaha.. manusia lak jadik predator coz lam citer neh, vampire blood kalo campoq ngan aspirin mmg ley wat sum1 super duper high.. so no wonder la kan? hahahaa..

so anda2 di UMP bertuah kerna dpt download senang coz sahabat kte tazza xley open sharing site.. pepandai la korg donlod sndri ek? huhuhu.. okes!! penat2! baru pas men bolaaa.. huhuhu.. adiosss...

0 comments: