Tuesday, November 17, 2009

saje2...

hahaha... akhirnyer... ringan sket ase pale neh da abih steel... even jawab pon tadi xbrape nk puas ati... tp xpela.. ushe dah an? so pasni.. doa2 jela rslt xla terok sgt... kui3.. sejak sem2 akhir plus ngan subjek yg mrapu2 tu... ilang seh semangat mau score2 neh... pk asl lepak ckop dah... ahahaha... gilok toi.. dak2 laen xtaw la cmner.. ntah2 aku sorg jek dok pk camneh.. naya aku weh!

and sok petang ade paper project management plak... so paper tuh mmg jenis mengapal jek... ase cam banyak kot nk kne bace! tp tuh laaa.. aku dala kol 10 baru bgn tdoh... n sempat plak blogging jap.. hahaha... lek laa an? exam jek pong? men2 jawab soklan jek.. ngahhahaa.. ceyh!

haa... mrapu plak.. ni ha senarnye aku nk kongsi sket neh.... cam besela aku, kalo da bosan2... mmg flag blog jela keje aku... bes gak bace blog random2 neh.. macam2 ragam org aku jumpe... kekeke. then, aku terserempak la ngan blog neh... http://yongnoina.blogspot.com ...

nway aku xnak ah citer pe yg ade kat blog neh.. tp siyes.. xrugi korg bace.. konpem korg akan start pikir something yg korg xpenah pk lg seblom neh.. huhuu.. so mmg dari pg tadi ah aku spam bace blog beliau! hahahaa... n yg wat aku ase bangge tuh, umah akak 2 kat rawang gak! dekat gle ngan umah aku... ase nk lawat jek... =( hahhahaaa da2.. gi ah paste link yg aku bg tuh... bace2...

2 comments:

alimu sakuredu said...

giler tabah akak blogger tuh...giler2

kaminakueh said...

hohhh.. ko da bace?? taw xpe dol.. bukan senang nk jage anak cam2.. kembo lak 2.. pergh2..