Thursday, February 4, 2010

pagi yg indahhhh... lalalalalala...

cam bese ahh.... bile da jadik cmnie... xley nk wat pape sgt.. tibe2 aku jadik cam rajin plak nk ngepost2 lam blog neh.. ntah nape ntahh.. haihh.. untung ko blog dpt tuan yg caring cam aku neh.. hakhak

nway, arini aku rase cam xde plan kot.. cume parent aku la dekrang ade plan.. katenyer nak ngk adek aku yg nombor 4 tuh kat nilai.. sbb die xley blk CNY nie.. ade motivasi program ntok bakal2 student yg akan mengadap pmr... hakhak.. aku rindu gak kat si hakim tuh.. lame gak aku xnampak muke die.. ni kalo die ade besh gak.. ley aku jadikan die kuli sementare aku... hahahaha.. upah die men game kat pc.. konpem die nak and ske! hahaha.. siot punyer budak...

haa.. pagik2 tadi.. aku da sarapan.. makan nasik lemak.. kali ni.. bukan yg nsi ngan ikan bilis 2 jek.. kali ni complete! ade sambal, ikan bilis, teloq 1/4 ngan kacang ngan juge timon! mule2 cam was2 gak aku nk telan... las2 aku makan gak, sbb mmg da kebulor kaw2 time 2.. hukhuk.. and lastlsy, bile da siap makan... teloq still aku xusik.. xbrani aku.. tkot kang jadik pape kat kesan jahit nie.. hold dlu la ek... huhu...

aku nyer dragon age... yg redcliffe tuh aku hold dlu laa.. wat dalish village nyer quest dlu.. ni pon da setel da kot.. tinggal nk bawak blk si mage tuh jumpe forest spirit pas2.. kne pukoi mage tuh.. kwat gak mage tuh.. kalo templar da ade skill cleanse tuh cun gak... haihhhh... nazak gak nehh! tp arini msti gak lepaskan! nk abih cepat2! nk men mass effect plak!! yeahhhhh!!!

0 comments: