Saturday, March 13, 2010

ubuntu 9.10??

lame sudah aku tak post sumtin kat blog aku neh... kesian pon ade.. hehee...
nak wat camner.. lately aku ade sumtin yg up sket priority nyer.. hehehe...

xper2... n seminggu neh aku bz sket ngan ushe nk idop kan linux lam pc aku.. n setelah cobaan menggile.. berjaye gak aku wat dual boot xp ngan linux neh... xsia2 folder WoW aku terdelete dlu! kalo x mesti da sedap da men wow kat os ubuntu! arghhh! demmit..

kat sini aku nk ckp, ubuntu 9.10 neh mmg aku rase bnyk gle telah memudahkan usernyer.. sbb tu lah, newbie cam aku neh pon da ley paham sket2 da konsep die.. cme, yg penting... kalo nk blaja ubuntu neh... google ngan forum is ur fren! hehehe... seperti yg dok org kecoh2 before neh.. ubuntu stabil la laju la ape laa.. mmg btoi.. bukan stakat data lam pc jek lak laju transfer.. korg nyer surfing internet pon cam bes jek! hehehe.. kalo download rate 2 myb beze sket laa.. tp dari segi page tu nk load.. mmg bergande beze die.. evn aku b4 ni nk bukak UMP nyer page kat xp pon lembab... LEMBAB! ble da gne os linux neh... huhu.. terkejot aku.. kejap jek da load.. hehe... ingt DOWNLOAD still xde beze sgt..

kalo sesape yg minat nk hias2 desktop neh jangan riso kalo tkot korg xley wat kat ubuntu... boleh.. sgt boleh da senang... install iconpack, theme, glass window.. senang sgt2.. hahahaa...

cme kat sini kalo nk men game cabal tuh... lagi2 yg official nyer server.. anda ley lupakan la sbb game yg stick ngan gameguard... korg lupekan jela nk men game cam2 kat linux neh... gameguard bodo sgt xwat platfform ntok linux! huh!!
tp WoW... jgn riso.. da dijamin run dgn smoothnyer.... heheee..


2 comments:

Zamir Yusof said...

good job...good job....

kaminakueh said...

hak3.. thanks bro... tp noob lagi.. banyak mende kne belajar... huhu