Thursday, May 6, 2010

ouh adek2 ku oi..

erm... kol 1.34 am

ade di rumah.. n baru jek pas packing barang2 aku ntok blk UMP sok.. huhuu.. bus bertolak dlm pukol 3.30 kat pekeliling..
arap2, xde masalah sepanjang perjalanan.. huhuh

start dari ujung bln 3.. smpai la sabtu lepas.. ni baru aku blk rumah.. ape nak jadik la kat aku neh.. haih...

pas lame gile xjengok rumah aku 2.. hmm.. macam2 da brubah. huhuuhu.. yg pasti.. kuceng2 kat rumah aku skang ni ngah bersakan2 beranak..
dala comel2 sumer.. geram jek aku ngk... huhuhu.. bapak aku pon, pas die msok wad ari2.. nampak la cam da brubah sket.. ngan aku pon da ley berbual2.. kalo kat umah.. die cuti..
mak aku keje ngan adek2 sume g skolah.. aku jela tggl ngan die.. borak2 la ktrng kat ruang tamu.. huhuhu.. sangat2 besh.. dari dlu.. aku ngan bapak aku oke jek. juz kurang bercakap..
syukor pade tuhan.. skang nie da xcam dlu da... syuko sgt2.. huhuhu

dlm mase yang same time aku blk 2 gak la.. 1mei besday mak aku.. huhuhu.. besday die yg ke 43 tahun.. huhuhu... n dlm hari yang same gak, angah dapat tawaran wat foundation kat UIA..
suke sgt aku mase 2.. huhuhuhu.. mak bapak aku pon suke gle dpt ngk anak troskan blaja kat ipta.. hmmm.. bile jadik mende2 camtuh.. wat aku terpk, evn family aku xsesenang cam org len.. bapak aku wat 2 keje smpai jatuh2 sakit.. dengan mak aku terpakse hold kdai makan die sbb ngah nk carik modal ngan bekerje as tukang masak kat restoren.. tp still, kami satu family mmg rapat sgt2.. aku as abang stakat ni ble blk rumah, xpernah la rase cam semak ngk adek ramai2.. bising2 la ape laa.. smpai kan kalo dok umah 2, tunggu dekrang blk skolah.. rase sunyi sgt.. lagi2 time bapak aku keje... atleast kalo ade adek2.. de gak teman bual aku.. huhu

n, time blk rumah ni la aku cam sedar.. adek2 aku sume ni da maken besar.. n adek kedua aku pon akan lalui zaman remaja die yg sbtoi2nyer.. ble pk2 blk aku riso toi.. dala adek perempuan.. camner la agaknyer die nnt ble da msok UIA.. dpt kawan ngan org2 elok ke? smyg jage ke x? ade kuar2 ngan dak2 laki ke? riso btoi aku ble pk2 mende cam2.. aku mohon sgt ble da start life as student u nnt.. die ingt kat family die kat sini.. before nk wat something.. pk btoi2.. ape mak ngan abah rase kalo ko buat mende 2... bangge ke die? keciwe ke? riso aku... haih... dala adek aku ni bukan jenis keluar2 ke ape ke... spanjang dok sni, ntah bape kali jek die trn town nek bus.. sorg2 mmg xpernah.. samede ngan parent,ucu or kawan bek die 2... ko jgn dok sane culture shock plak dala ngah... isk

mak n ucu aku pon da pesan kat aku... aku as abang.. selalu2 la nnt kontek si angah 2.. msg2 die.. pantau2 sket camner die kat sane.. hmm.. jangan riso mak! ofkos along wat cam2 nnt!.

pape pon, adek aku da msok u... n alang yg ketiga 2 pon aku ngk.. menggulupur gak stdy... dari corot2. xsangke plak aku die dpt num 1 kat kelas die.. moge2 terang la ati ko lang.. senang nk trime ilmu sumer.. cikgu marah2 ko, ko jgn nk lawan2 blk.. ko tahan jek.. wat pekak..

n hakim plak.. ko jgn nk lepak2.. ko pmr taon ni oi.. xya la nk layan2 pmpuan 2 dlu.. fokus dlu pmr ko 2 haaa... ko 2 dala sorg jek adek aku lagi oi.. nnt kang kalo aku ni xde pape ke ape ke... sape nk jage adek2 kakak2 ko sumer?? ko la kem oi.... pale ko 2 da bijak da.. so gune la btoi2.... hmmm

hmm... pandai jek aku dok2 pk2 dok2 riso sumer sal budak2 neh.. aku ni pon cam bagus sgt.. dok u ni la aku blajar mende2 ngarot.. hmm.. arap2 tuhan ampun kan sumer dose2 aku tuh.... =(
ade rezeki smbung degree... mmg kne allout.. fokus2! game ttp game.. enjoy lebey2 tarak!!

yosh!!!

1 comments:

Anonymous said...

xanax online no prescription prozac and xanax for anxiety - how much xanax and alcohol