Thursday, July 15, 2010

maaa aiii.... beruk dok utan pon xbosan camneh..

mmg terbaek.. jam da kol 5.12 pagi.. tp nape ntah mate ni xmau plak pejam... mmg dasat laa.. dala ade ura2 mengatekan sok ade plak kelas.. kol 10 lak 2.. haih.. ni kalo aku tdoh neh.. alamatnyer mmg ke ptg ah aku bgn.. dammit! NC da kabo plak sume kelas kne batal.. ntah camner plak nak ade kelas esok... haih... lenjan jelaaa... 2 jam jek pon... nguap2... abihlah pastu...

ntok ke kol 10... ade lebey kurang 4jam lebey lagi.. n skang ni pale aku da blurr abih daa.. mende ntah nk buat skang neh.. nk men game... pale aku cam xley msok da game time2 camneh.. malang btoi laa.... dala tadi gado ngan su... =( dan2 time nk pujok krdt abih.. arghhh!! cam shit gle la! arap2 la sok die da oke.. haih...

ape nak wat.. ape nak watt.... ape nak wattttt..... bosan tahap maksima dah nehhhh...






xde idea nak wat mende.... layan lagu jela kot.. =(

3 comments:

sepimenuggu said...

ooiii..jgn tido..hahaha..

alimu sakuredu said...

ko blum lg rse duk pekan bro...

kaminakueh said...

hahaha.. kalo aku dok kandang kat pekan 2.. mau jadik a.p.e aku lim.. xsanggop2.. hak3