Saturday, October 23, 2010

Huarghhh!! XO

yeahh.. mmg.. idop nie xmacam ape yg kite plan.. ape yg kite nak.. ape yg kte expect.. bukan jalan lurus jek ade ade kat depan kte neh.. mcm2 ade.. selekoh tajam.. corner2 maut.. bukit2 yg curam gle..haihh..dasat2..

kadang2, aku pikir.. kalo sumtin yg kte ushe... konpem akan dpt kat kte.. lambat laun.. msti kte dapat punyer.. last2, senarnye... kalo bukan rejeki ko, mmg bukan ntok ko.. ushe la camner pon.. peluh la smpai lencun baju ko.. mmg xkan dpt punyer.. smpai bile xkan merase.. huhuhu...

yapp! mende2 cam2... mmg banyak gle jadik kat aku.. dari kecikk.. smpai ke besar.... bende2 penting lam idop aku yg aku nak.. lastly, msti ade spoil... ibarat camneh contoh nyer.. aku nak makan sedap2, ngah lapa neh.... ade nasik.. ade ayam.. ade begedil... ade air sirap.. las2.. ape yg aku dapat.. nasik begedil air kosong.. mmg da xrase lapa da sume..syuko lapa aku da ilang.. tp.. tu laa.. xmcm pe aku nak.. sumtin is missing.. huhu.. btoi.. mmg sume mende akan jadik cam2.. huhu..

even kadang2.. mende yg aku dpt pegang..n aku aku dpt hold.. aku caye aku ley contribute komitmen aku.. yang aku yakin aku ley embrace smpai bile2.. lastly, xde angin, xde ribot.. xde ape2 sume.. senang2 jek.. akan terlepas.. TERLEPAS cam.. senang2 sgt! demmit..

and skang aku juz sgt2 CONFIUS!

wtf mende camnie ley jadik ek? aku try nak carik hikmah2.. try nak carik penjelasan ntok mende2 camnie.. tp cam.. ntah laa.. kalo terjumpe pon.. still xley nk boost aku nyer semangat wo.. myb 2 la salah satu kelemahan aku kot.. xbape kuat senarnye.. huhu.. jadikkk.. rase nyer same cam dlu la kot.. let it go.. truskan cam biase.... pura2 mende camnie xjadik... yapp.. pura2.. faking pura2.. sakit dalam lagi ade laa.. haishhhh... ahh.. lantak la sakit camner pon.. pedih gle2 pon.. selambek jela..

gpon aku da abih care da... da xtaw nak wat ape... hilang punce da aku neh.. hmm..

ahh.. chow!

6 comments:

Unknown said...

tumpang lalu... cantik blog ek

kaminakueh said...

erk.. cantik ke? bese jek bro.. hehe..thanks2..

NoName said...

blog pon warna hitam, warna kematian, mcm mana nak seri hidup kau,

kaminakueh said...

xde maknenyer kaler itam ni nk bg efek ape2 kat seri idop aku.. kaler itam disimbolikkan ngan kaler kematian xbermaksud disebabkan kaler itam seri idop aku xde.. aku suke kaler itam sebab kemas.. kontra dgn kaler2 len.. jelas ngan kaler2 lain..

tolong jgn cube fikir sesempit macam tu..

Anonymous said...

Salam Ziarah..

Hmm btul2.. gelap mmg best.. tapi tu lah, sesekali tgok lah yang terang kan.. mana taw lagi best.. hehe.. (sendiri pun suka yang gelap2, bnyk ckp plak.. :D)

erm, ape benda la yg bagi dia hilang punca tu eh.. :)

kaminakueh said...

hak3.. salam2..

2 laa.. kemas kan gelap? tp bukan spanjang mase ngk kaler gelap jek... baju itam pon ade sket jek.. kaler cerah gak bnyk.. hahahaha...

mende ilang punce? ade la kak oi... tp wat mase skang.. mende yg ilang 2 da ade blk da.. hehe