Tuesday, February 1, 2011

coretan time pagi2 yg sejukk plak der..

sseseseseseseeejujujujujukkkkkkkkkkkkkk

menggigil aku time nk post kat blog neh.. sejukk btoii la dok sungai boye neh.. lagi2 time malam and pagi.. perghhhh.. sejuk die mmg smpai ke tulang sum2 wehhh..... jgn mimpi la nk tdoh gne kipas... aku siap gne jaket pas2... dabel plak ngan selimot.. 2 pon menggeletar lagi john.. haihhh... sejjjjuuuukkkkk....

ble tahap bosan da menguasai diri... haa camnie lahhh... baru la terkebil2 dok ngadap2 blog nehhh... muleee laa nk tulis2.. haahahaha..

baru terpikir rase cam nk ngarot2... nk rekod2 sket sal game2 online yg aku men ke.. tibe2 lam pale terfikir lak esok aku da start internship aku kat kepong... mcm2 aku rase beb.. cuak pon ade... excited pon ade... gentar2 sket pon ade... mls pon ade... sume rasee bebbbb.. insyaAllah.. kalo sume nyer oke.. aku nk perform abih2 mase intern neh.. akak zie kabo.. kalo cam aku perform mase neh... nt org kat site ley rekemen kan aku ntok keje.. haaa.. cam2 la bgos..senanggg... pas intern xya nk tanam2 anggur lame2.. tros jek keje.. hahahaa

yang pasti esok mmg da terase da dri cam employee beb... xrase cam student langsung da nehh.. hehehee.. xsaba2... XD

pape pon.. arap2... sumenyer berjalan ngan lancar.. moge2 dipermudahkan la urusan aku kali niee.. aminnnnnn...

0 comments: