Tuesday, February 24, 2009

4 jam jekkk.... xlame..


Haaaa.. baru saje balek dari kelas.. arini cam ari2 yang len gak.. aku ahli rumah yang paling lambat bangun! hahaha.. dari kat maktab smpai skang... muke aku jek asik bangun! haihh.. ntah ape ntah gamaknyer penyakit aku neh.. isk3...

so, kesan bgn lmbat 2 ley la dilihat kat bijik2 mate aku neh.. tiap2 pagi bengkak cam kurang tdoh jek.. hahaha.. agaknyer lectuter pon naek tensen ngk.. tuh yang asik kne mark jek lam kelas tuh! hahaha.. nk dijadikan ceritee... kelas fluid tadi aku tersangat2 la ngantok nyerrr.. huhuhu... asik dok terbayang katey aku yg empuk 2 jek.. hahahaha..

bereh kelas fluid, ade gap sejamm.. segar la sket an.. dok dgr dak2 ni citer2...

pastuh, kelas traffic plakk.. kelas ni saket woo.... 10 minit pertame jek aku mampu berjuang.. selebihnyer, tewass.. kekeke... da cam2 care aku wat! salin slide even senarnye xyah pon tape sbb die da bg slide awai2 da.. dok basuh muke... tarik nafas dlm2.. sume xjadik! las2.. aku tunduk merendah diri memandang ke lantai.. terkaku cam2 ntok seketike.. ekekeke.. bes3...

pastu, kelas soil mechanic plakk... ni kelas peberet aku! besh sgt2! blaja pom paham jekk.. cume slek test ari2, ade stu soklan kntoi.. sbb xstdy topik 2.. ekeke... cumer ntok arini laa.. mood aku down sket lam kelas neh... aku ngan ayen kne bebelan maut sbb buku xamik lg.. die dok pakse aku amik gak! baya xbaya! isk.. sebersalah aku.. bukan xnak bli.. cume, ongkos nye mana dong!!! mane mau carikk.. hmm... arini ken wat mind maping.. hehe..haaa.. ni die mind maping akuu! nmpk xlawo an? tp da siap lawo au! even aku nyer idea, aku sndri pon ase jeles.. muahahah.. >.< (p/s : aku xpnh ngantok kelas soil!!)

haaa.. abih kelas nie.. abihla sesi pembelajaran die kelas ntok arini.... tggl mlm nie jek.. 2 pon aku ase cam nk tuang gak kot! watpe blaja bahse cine! bek aku stdy sbjek test sok! de gak pekdah nyer... sowi ar "chai lau she"! mlm nie wa ponteng sama lu punye kelas! hahahaha..

sebelom blk umah.. kami pon snggh atm satt.. sambil2 tggu mmber kuar duet... sempat ar snap skali... hehehe... di snap oley amed!


smpai disni saje la coretan ntok arini... ringkasan ringkas mengenai 4 jam lam kehidupan harian aku... hahaha... sayonara!!


2 comments:

Mariam Aisyah said...

ni baru 4 jam.

kalo sehari cane?

aih.

berjelajela la kot?

huhu.

kaminakueh said...

aaa.. taw xpo! da cam cerpen da agaknyer nnt! hahahaa.. bru ar ley jadik cam a samad said!!