Wednesday, February 25, 2009

building supervision part 2 setel!!!


huh.. 5 jam yang sgt2 memenatkan & tensen!! tadi ade test BS II, gile bapak tensen! ade ke soklan suh derive layout plan ngan cross section internal sanitary plumbing!! dala ade soklan ntok kuiz gak! test ngan kuiz 1 jam sengah jek! ngan nk melukih lg, nk jawab soklan ntok kuiz lg.. perghh.. berpinar otak aku ntok seketike.. xtaw la plak ley jawab ke x.. ase cam boley jek.. hahahaha.. mnde da bace mlm tadii.. heee~~ cume tkot careless jek woo..

papehal pong,sesi ntok en.badwi da tamat!!! wuhuhuhu... lege aku xhadap muke die lg pasni.. aaa, lupe2.. ade lg skali aku kne hadap, time kat lab nnt.. warghh!! tensen ngk muke die~

papehal pong, mlm ni aku ade fluid plak... n ase cam xckop prepare lg kot! soo, nk xnak terpakse la memburnkan waktu tdoh petang kuuu.. T.T aaaaa.. xbes nyer xpat tdoh ptggg....

p/s : arini mls nk post panjang2! pendek2 jek.. lenguh jari aku nk taip panjang2 nehh.. kalo dapat duet tp gak... cess..

3 comments:

Mariam Aisyah said...

dapat duet bole banje saye!

hee.

samat study

:)

kaminakueh said...

hekeks.. ngak ade duet gak! ade duet pon nk diam2 jek.. muahahahah

Mariam Aisyah said...

k
e
d
e
k
o
t
.

:p