Saturday, April 18, 2009

aku dan musang....

Apekah kaitan musang ngan manusia??? pe pangai si encek musang neh yang ade kat manusia eh?? mengikut result kajian yang aku dpt dari experiment ke atas badan aku sndri.. aku dapati manusia tu akan jadik macam musang sekiranya beberapa faktor2 ini ade kat dri manusia tersebot

1. faktor utama! ehem2.. siang tdoh.. malam aktif...
2. disebabkan siang da tdohh.. so, siang die xlapa.. tp malam die akan lapa.. die akan carik fuuud
3. musang mencarik mangse time mlm2, aku pon same..
(mangse aku adalah raksase2 dlm WoW)
4. bermate sepett cam musang... tp faktor ni x kot, sbb aku yakin mate aku bulat!

So, aku nyer otak skang sgt konpius dlm menentukan siapekah aku yang senarnye.. adakah aku ni same seperti naruto?? yang dlm badan die ade musang??? mungkin Ya dan mungkin Tidak.. mungkinnnn.. aku adalah musang yang berwajah kan manusia?? ohhhhhhh~... Nope2! xkan cam2 kot..datuuu, pe aku ni senarnye??
haihhh... papehal pomm!
Ini adalah cabaran yang aku rase, aku perlu selesaikan dgn secepat mungkin sebelom aku gi jawab exam! kalo x.... korg akan melihat satu keajaiban terbaru, melopong n xbergerak depan paper exam selame 2 jam sengah straight!!!

okee.. smbng tdohhhh... ZzZzZzZzZz...

0 comments: