Friday, April 17, 2009

The end of STUDY WEEK??? Hell NoOoOoO~

Okeee... stdy week aku assume da abih ar neh..sbb arini da jumaat, so yg tggl sabtu ahad jek! waaaa! gile cepattt..... bgn, tdoh, makan... ttbe da jumaat da! demmm! nex wik da exam... tp... study tahap ayam2 lg neh.............. abis aku, nampak nyer mmg aku akan melopong gak ar time ngk soklan2 exam nnt.. hakhakhak.. arap2, ade la keajaiban berlaku nnt, kot2 la nnt pensil aku bergerak sndri ke ape ke... hahahaha...

Aku ade 5 paper neh, aku da list an siap2 kat bawah neh siap skali ngan komen2 n pendapat ikhlas dari ati aku.. wahahaha.. >.<

1. soil mechanics & geo - err, sbjek peberet aku.. tp, xbrape nk score... carrymarks, ckop2 nk idop
2. fluid eng - lec plng anti ngan aku! aku asik kne mark jek.. xtaw la markah esaimen aku die bg bape
3. math - hahahaha.. ade harapan gamaknye.. hehe
4. traffic eng - aku agak down sbb xtaw pe senarnye sbjk neh nk.. haha.. CM pon cam, ok sket la bg aku
5. TOS - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....killer subjek gak, n xley nk kumen lebey2.. sesape yg dok sekelas ngan aku.. taw la nape.. hahaha


Huhh.. 2 la die 5 paper yg aku kne hadap mnggu depan.. totally, persediaan aku lom ckop 50% lg neh.. hahahaha... nk wat caner, wat 5 soklan max sehari! kuikuikui.... papehal pon, gudlak la ntok diri aku nehh.. (tade org nk wish, so.. wish sndri.. =<) N ntok si cyla n si ainoq yg aku ase.. ade gak bace2 blog ntah pape aku neh.... gambate ntok korg gak!!! hahahaha.. stdy leklok dehh! jgn jadik cam aku!..

2 comments:

miss romantic said...

huhu...
mekaceh mention name ak weh..
ko pom same r..
stdy2 la plk..
pe kate ko jgn bukak laptop utk seminggu ney..
tumpu kt stdy jewk..hoho
ak pom xstdy byk ag er..
da bce blog ak blum?

kaminakueh said...

nOoOoO~ aku xley idop kat ump neh tanpe my lappy... hukhuhkhukhuk.....

aaa.. lom ngk n xpenah ngk lg! kehkeh.. oke3... aku bukak skang gak!