Tuesday, April 28, 2009

ape aku buat neh???

Oke2.. kat sini aku nak amik kesempatan untuk menerangkan jadah nyer tajok post aku camtuh.. ehem2.. prappp3!! (bunyik jari2 yg diregangkan)

Gini senarnye.. Esok, aku ade paper SOIL.. yang bagi aku.... amat-amatlah serammm.. banyak gile aku kne cover balek.. ditambah pule ngan formula-formula yang maha banyak yang mesti aku kene apal!!!



Oke.. skang nie, pe masalah die lak??? masalah die bunyik cmnie.. nape aku xley fokus plng kurang 30mnt depan buku tuh???? xsampai 10 minit aku pegang pensil ngan kertas.. ttbe, elok jek mate aku pandang skrin laptop.... then, pe lg... dok surf2 jap.... ttbe ade jek plak idea nk bace paper laaa...haa.. post ni pon aku wat sempena ngan perkare neh gak la! wuwuwuw.. cmner nk wat ni wehh... aku srt stdy kol 2 tadi.. tp.... da kol 3 da... xabih2 lg bab2 yang same..... wuwuwuwu...

Nk suh aku ttp laptop??? uish.. it wont happened! neverrrr..... yela, kang kalo aku off.. cmner nk dgr lagu2 st12 kesukaan aku tuh... mane ley cam2!! hahaha.. pastu, kalo tutop lid jek.. nnt lg la rajen aku bukak lid die blk!! arghhhh!!! sape la cipte laptop nie eh??? kalo die tade.... msti aku ley fokus stdy!!! curse him!!!!

0 comments: