Saturday, May 9, 2009

oppssss....

Waduh..... lame bangat xupdate blog ni dongg.. uishh.... sibok sangat ngan men game n tdoh gamak nyer.... haha... bile da bosan tahap tenokkk... baru la aku terkebil2 dok bukak blog ciput aku nehh.. mula termenung 4,5 minit dpn skrin.. pe la nok di taip neh.. hehe.. aaaa.. tadi aku terbace ade caption skype lam contact list aku.. begini coretannya.. " bukan mudah melepaskan ape yg disayangi" sesaat pas aku bace mnde tuh.. automatik "wtf" plak kuar dari mulot aku.. hahaha..
ntok pengetahuan anda2 sekalian.. nape ntah lately neh.. aku semakin kegelian bile ngk ade mnde2 yang camtuh.. n sepakatan dengan jiwang2,luv2,sedih2.. huhuh.. ape mende sume2 neh?? haha..

tp.. asl lak aku begitu?? haa.. standet ah bile da asik kne kciwekan jek.. " bukan mudah melepaskan ape yg disayangi" korg ase... lame mane ayat cmni mampu berthn eh? setaon due?? ke 2,3 bulan jek?? dari pe yang aku kene... xlame sgt pon.. aku ase cam xsampai sebulan dah ade pengganti baru da.... kehkeh.... so aku juz assume... ayat-ayat cmneh n seantarenyer... its not 100% directly come from themself... huhu... cam yang aku kene ah.. heheks..

aaa.. ape kene la post aku kali neh ehh.... haish... biala...lege sket ati ni ase nyer..... hehehe... jahat sgt aku ni kan???? huhu... ahhh.. biarkan.. jahat x jahat.... bukan dpt ubah pape pon! okes... da penat da taip... stop duluuuuu~

2 comments:

miss romantic said...

tu r lelaki..
huhuhu
sekejap jew ley dpt pengganti..
hebat tul aty ko erk..haha

kaminakueh said...

aaaa..... apsai plak aku yg dpt pngganti weh? sebile weh? ko xpaham post aku kot.. bace bbtoi wehh.. hehee...