Tuesday, May 12, 2009

kesimpulan.....

Aku sudah mahu pulang.. esok pepagi bute lagi aku akan berambos meninggalkan ump neh.. lege.. sangat2 lege.. satu peluang ntok aku lupekan kenangan2 yang ley aku labelkan sebagai mnde2 yang xbesh.. uhuhuhu.. 2 bulan dok umah neh, aku nk lapang kan otak aku.. set balek mane-mane yang terbiol sepanjang aku neh.. isi balek mane yang kurang.. huhu.. banyak mende xbetoi aku da wat agaknyer sem tige neh.. n banyak juge mnde xbtoi yang jadik kat aku.. dua caption neh sangat berbeze oke... mane yang paham, truskan la bace kalo nk.. kalo xnk, ley brambos... kahkahlah.. kidding...

Rumusan ntok sem neh.. erm, azam yang aku set awai2 dulu... nampak cam xbrape nk jadik sangat.. hehe... coz, myb sbb aku lost sket kot.. tmbah pule ngan masalah-masalah yang aku langsung xjangke2.. adesss... papehal pong, even sem ni cam xmenyebelahi aku sangat.. still oke kot.. myb sbb aku maken bnyk blaja pe LIFE tuh senarye.. hehe.. LIFE bukan stakat nk enjoy, nak gelak.. nk hang out sane sini.. hehe.. slaen daripede mende2 yang sronok tuh, aku rase cam banyak mnde lagi yang berbaloi dari rase sronok yang ley aku wat ngan LIFE aku.. kes3....so much we can do with LIFE.. huhu.. tp still depends on individu.. care aku cmneh, n care korg camner... aku xpedulik.. hahaha.. tepok dade tanye selare sendri ah broo.. huhu

"aku xpedulik" korang jangan ah mara aku gune ayat tuh eh... sbb bile aku "pedulik" bukan nyer ade org "pedulik" an aku pon agaknyer.. so, last-last.. "aku xpedulik"... langkah paling senang dan selamat yang stakat ni aku rase.. heheh.. entri kali neh aku ase cam agak keindividualistik sket.. hehehe.. bialaa, xkan aku nk post lam blog aku pon nk kene considered macam2 lagi kan?? xpatot begitu wooo.. hehehe...

Ahhhh... malas da nak taip panjang2... soo,babai and trimas kepade UMP! chowww

1 comments:

V i R G i N i a said...

mcm kesian jer lepas bace part neyh...sob3x...