Friday, December 18, 2009

hmmm...

cuti aku kat umah da berakhir dah... xlame mane pong... coz kne blk u awai.. huhuh.. nk wat camner.. ade kes urgent plak ttbe.. huhu.. so far dok umah cam bese la.... sgt2 bes... macam2 aku wat... keje jadik buruh la, lepak ngan mmber.. lepak ngan makcik2.... then, tttbe.. paklong aku meninggal plak... sehari b4 die meninggal, die msok icu.. aku dpt la ngk die.. tp time 2 pon arwah da nazak da... jantung die gerak lagi pon sbb ade respiratory support tuh, kalo x... xsmpai esok arwah meninggal kol 8.30... bile aku pk2 blk, sedey pon gak.. xsemene, die meninggal sorg2 kat spital 2.. coz ktrng nk ngk xley gak.. sbb wad icu xley nk stay lelame... then sorg2 la die atas katil.. berdepan ngan sakaratul maut sorg2.. xde anak bini kat sisi.. hm... sebak bile aku kenang kan blk.. plus arwah ngan aku agak rapat gak.. time die sihat ade jek citer.. citer seram la, pmpuan la.. tp mostly pmpuan la. citer cmner nk ngorat.. huhuh...

arwah ade saket buah pinggang, xsilap aku 3 taon gak die kne.. smpai satu tahap selang 3 ari ken wat dylisis.. tebuk sane, tebuk sni.. at least permergian die neh, kurang2 terlepas la die dari life cam2...

aku baru join skali jek kundri tahlil arwah... xpepasai ade hal plak kne blk u awai... xsempat aku nk abihkan 3 hari.. hm.... al-fatihah ntok pak long aku..

0 comments: