Thursday, January 21, 2010

aiyoyoo...

Huhu.. lame gile aku xmenulis diari2 an.. maklum la.. dalam mase 2minggu neh.. aku agak shock ngan life yg jadik kat aku.. huhu.. time ni la kot aku nk cube citer kan pe yg jadik kat aku n pe yg aku ase ngan pk skang ni.. ahaha…

Tanggal 9hb jan.. aku terlibat ngan kemalangan.. die nyer analogi 100% ah aku xingt sbb pengsan time tuh.. tp mmber aku yang nek ngan ngan aku ckp(ayen) ade moto langgar aku.. mujur la mmber aku ngan dak yg langgar tuh xde cedere trok cam aku.. n cam bese, efek dari kemalangan ni.. tulang aku patah.. so kne la msok plate besi ngan 8skru.. n after operation msok kn mende2 sume tuh… ade la kesan 25jahitan kat peha kanan aku neh.. huhu.. n skang nie.. lutut ak pon cam ade masalah sket kot.. aku xley nak bengkok kan betis aku >35O so. Pasni kne la ari2 wat latihan fisiotetapi yg cam doc kat kontan tuh ajar.. huhu

Pas borak2 ngan doc n patient len kat spital kontan tuh… dekrang ckp, injured cam aku neh.. kalo xde mende trok len yg jadik.. Insyaallah lam mase 2bulan sengah… dpt la aku jalan tanpe gune tongkat dah.. huhu.. maklum la bile da jalan saket2 gune tongkat ni kan, korg paham2 jela cmner rase die.. huhu.. nak men game pon ase cam xde mood jek plak.. hakhak.. tp still mennn… dragonage aku tuh bnyk lagi nk diabihkan.. haha

Erm, bile bukak soal u aku plak.. PA aku EN. Affendi ade gak lawat aku time aku terlantar kat spital tuh… erm, die ade ckp… bese nyer, kes2 cam aku ni kalo ade student dpt mc lame2 dkt 2 bulan.. biase nyer,dekrang akan kne extend.. so kat situ aku cam terkesima gak la kejap..yela, sepatot nyer kan aku bukan 4 ni da abihkan blaja ak.. n bulan 7 da ley g praktikal.. n skang, xpepasal aku kne extend.. bulan 7 baru smbng.. means dkt bulan 6 tuh baru setel pektikal pektikal aku.. pas aku pk2… ni sume ujian dari tuhan.. n aku percaye, tiap ape yg berlaku atas ketentuannya.. mesti ade perkare yg baek2 kesan daripada peristiwa aku eksiden ni, tiap dari a-z… tnggal kte nak sedar ke x.. huhu

N skang nie, aku da wat appoinment ngan spital.. mintak kan dekrang state kan bape mc yg perlu.. n doc bg smpai bulan 3… lame gak.. patot la kne extend.. hakhak.. arap2 time tuh, aku da bley jalan sket2 da.. yeay!! N nnt, pasni aku nak poskan aku nyer borang mc kt pa aku suh die setelkan mane2 yg patot.. tadi pon aku da kol lec eng math 2 aku.. gtaw sal subjek die aku xley nk amik sem nie.. n tanye ade x bukak subjek tuh ntok sem depan.. huhu.. n katenyer, myb bley sbb aku ade kes khas an.. n die ade ckp.. time short sem ni subjek tuh akan open… tp xsure lg la.. aku kne konpem kan ngan fakulti fist… bulan 4.. rase2 nyer kalo kaki aku oke.. aku da ley msok u kot nk amik subjek tuh.. arap2 boley.. huhu.. lame mase mnggu depan.. aku kne carik jalan ntok konpem kan sal subjek neh.. harap2 xde la masalah.. huhu

0 comments: