Saturday, January 23, 2010

samat pagik!

samat pagik sumer... huhu.. awl kan aku bgn? kol 5.30 aku da bukak mate da.. bukan pe, kaki aku yg kne bandage neh wat hal plak.... gle gatai nyer.. geram jek aku... sib bek la xde garu2.. kalo x.. masak gak kaki aku neh.. 2 ah, ble da bgn pagik2.. bukan nyer ade aktvt nk wat kat umah neh... pe lg, bace surat khabar on9 plus dgr ayam mengokok ah.. xpenah2 gk aku wat keje cmneh kat u.. ahaks..

nway, arini da dekat 2 minggu aku dok umah... n kadang2 aku cam xley trime yg aku ken extend lg.. hukhuk... maklum la, da redi gle da aku nk kuar dari ump bulan 4 neh.. smpai aku ckp kat mmber aku, mmg aku terase sgt cam las sem ntok sem neh... hahaha... tp 2 la, dri sendri jela ken kwat bile da jadik cmnie an.... time pale aku da start pk mende2 cmnie, aku then try la blk carik possible yg + nape mende2 cmnie ley jadik kat aku.. n macam2 mende lg laaa.. saje jek nk sedapkan ati.. hahahah... n skang, 2 jek tarikh aku ley kembali kat sane... bulan 4 (kalo kaki aku sempat elok) and bulan 7 nie.. kalo bulan 7.. lame oi... masak aku! hahaha..

pape pon kte ngk jela nnt eh, pk bnyk2 kali pon cam xde la gune gak an.. so... wait n see jela! hakhak.. N arini, umah opah aku wat kenduri arwah pak long... xsilap aku ntok hari ke-40 pmergian die... myb yg las kot wat kat selangor neh,pasni kne wat kat umah arwah lak kat pahang..huhu.. kalo aku sihat mmg pagik2 bute dah kene p umah nenek aku ah.. wat keje2 sket kat sane.. konpem meriah ah, rmai gle sedare aku turun biasenyer... haha... ni kaki aku da jadik cmnie, memule mak aku pon xbg pg! ade ke plak die suh aku dok umah jek??? haaa... ley pengsan la aku tahan bosan agaknyer! hahaa.. pas2, sib bek la nenek aku pakse aku dtg gak... hahaa.. dtgla kot ptg2 sket nnt kee..

haa... aku ase 2 jela kot aku nk citer og ni.. pasni nk donlod manga plak.. saje donlod bnyk2.. wat bekap nak bace time bosan2 nnt.. huhuhu

0 comments: