Monday, January 25, 2010

planning +hoping

yoo.. jam da pukoi 1.30 pagi da neh.. tp mate aku still xley lelap lg.. bukan xngantok.. tp ntah.. xmau plak mate ni pejam2... huhuhu.. so da dekat sejam da aku dok layan lagu H.I.M neh.. sedap gak.. kazen aku si dolah 2 la dok ngajar aku dgr lagu neh dlm kete die dlu.. haha..

erm, ptg tadi aku ade kol fakulti fist.. nk tanyer camner aku nyer kes neh.. yg sal subjek eng math 2 neh.. erm, aku da ckp ngan staff die aku kne extend sbb eksiden n sem dpn sbjk 2 xde sape amik official.. so.. aku saje jela nk konpem kan lec aku gtaw, sbjek 2 ade lam shortsem.. las2, ley plak staff die xtaw... ley bg jawapan xtaw 2 yg aku tatahan klaka tuh...

pas2 tadi aku saje jela pujok2, rase nyer ley xopen kalo aku nk amik time shortsem nnt... xsanggop weh aku nk tggu bulan 7 baru nk msok u.. hehe.. so die ckp la kat aku, nnt die kol.. erm, ngk la ptg ni kalo aku tggu2 xde die tepon aku blk.. mmg aku kol ah... nk konpem kan, cmner status aku xpon.. camner aku nk wat smpai aku ley amik bulan 4 ni nnt.. haihh.. macam2...

da setel sal sbjek eng math 2 ni nnt.. aku nk usya2 plak kat bpa status aku.. kot2 nnt nk kne baya ke sem bulan tuh.. arap2 xyah la.. rugi duet aku jek bayo sem neh.. xsmpai 3 mnggu pon aku kat u an? demmit..

lastly, aku harap2 mende2 yg aku plan ni xjadik masalah la.. n plng penting, sblom bulan 4 nie.. kaki aku da ley gune!! heehee..

0 comments: