Saturday, January 30, 2010

lutott plak!!

samat pagik.. huhuhu..
amende la aku nak wat ek arini.. hari2 dok ngadap pc jek.. nak wat mende len xboley..
ni yg wat aku da merase kebosanan yg melampau2 neh..hukhuk... nk donlod anime internet plak cam terbaek.. nk donlod file <1mb pon agak berzaman aku kne tunggu... hahaa..

alang2 aku nk post nie nak citer sket la...
aku senarnye wiso sket skang nie... erm.. sal kaki aku laa.. sal ape lagi an?
ni haaa.. jahitan kat peha aku oke laa.. xde masalah len kot... doc ckp kadang2 bernanah la ape la.. sib bek aku nyer xjadik cam2.. kering jek... huhuh.. skang ni pon xbalot dah! lege aku! huhuhu.. tunggu tulang nk cantum jela skang nie..

cume skang nie... lutot aku kot cam ade poblem sket.. aku da terperasan sket.. lutot kanan aku cam xsame condition die ngan belah kiri... mane xnyek.. aku da amik pembaris.. nk ngk same tinggi x due2 lutot neh.. terkejot aku ble ngk xsame.. lutot kanan aku lg rendah sket...
2 yg aku riso kemaen neh..nk kebawahkan lg xlepas2.. cam ade mende tersekat plak.... arghh! riso aku!!

nampaknyer next wik mmg kne g klinik kerajaan la kot kat serendah neh... nk suh dekrang ngk btoi2... ni aku tunjuk kat nurse n doc kat selayang n klinik kat umah aku neh.. dekrang ckp sbb awai lg.. nnt oke laa.. gle! aku xcayer! mesti ade mende lennn... hukhuk.. harap2 xde mende siyes la... huhu

3 comments:

JijahJambu@Jj said...

hope semuanya ok ... jgn jadi macam kawan jijah sorang nih .. jalan sket .. dia kasik ejas ejas lutot dia .. hehe dah macam orang dok pusing pusing gear jer .. cian dia ..

alimu sakuredu said...

kasi masuk tulang fiber la kerol...haha

oi. main wow la. hahahaha

kaminakueh said...

@jijahh
haa.. 2 laa.. 2 yg dok riso memikir neh.. 10.2 ni ade fisio.. kasik die ngk btoi2 la.. haa

@alim
oi ternet slow wohhhh... kadang laju kadang x.. lag gleee.. 1k! hukhuk