Monday, February 1, 2010

planning2....

yosh... morning again..

huhuhu... pelik gak aku skang nie, awat pagik2 bute ni laaa.. aku baru nk update ek? bukan salunyer keje2 update neh aku wat time malam2 ke.. isk3.. nway, bia je
laa.. myb time2 cmnie aku da tahap buhsan gile2 kot.. bukan kot...mmg btoi! arghhh!!

anyway, arini pe plan yg ley aku wat ek?
erm... cam besela... men dragon age lepaskan redcliffe tuh..
ni la die tempat 2.. kene g castle.. xlepas aku nk kill demon name ape ntah.. siot kuat!


pas2.. men gears of war.. baru nk start men.. demmit.. cmner alim da abih da ngan satu mlm jek! arggh!!

hmm... pas da abih men game... pe lg.. spam bace manga smpai lebam mate la kot.. haha... hmm.. rase2 nyer camtu jela planning aku.. menarik kan? hahaaa.. xpon kang kalo da rajin sgt, g la msok2 forum ntah mane2..

ni la rutin harian aku hari2.. huhuhu.. myb macam ni jela agaknyer lagi 2,3 bulan neh... harap2 2,3 bulan jelaa.. jgn smpai bulan july dah.... xsanggop la plak rasenyer... huhu


0 comments: