Tuesday, March 2, 2010

alhamdullillah.... XD

wopp.. bosan2 camnie... update la sket2... huhuhu..

nk tdoh xbley.. mate pon cam segar jek lagi... nk kate tdoh ptg lame sgt xde laa... xsmpai 15minit kot aku ase.. kekeke.. myb sbb pas subuh tuh aku bntai tdoh smpai dkt kol 12.. mane xngantok skang nie...

dengan izin Allah.. aku nk panjat kesyukuran setinggi2nya sbb Dia lah, kaki aku da beransur2 pulih.. hehe..

citernyer cmnie, kelmarin aku gi klinik amar dekat sentose tuh... aku nk gi jumpe sbb badan aku kuar cam bintik2.. kne scabies kot... aku pon xsure... tp nampak cam yer... sejak blk dari spital.. twos kene smpai skang... merane aku tahan gatal.. kekekeke
nak di jadikkan citer... tbe2 smpai la turn aku nk msok blk doc tuh.. msok2 die ckppp.. die ingt aku.. sbb aku penah gi klinik die cuci luke ari2...then die cam, tanyer la xley jalan lagi la ape laa... die ckp.. spatotnyer aku da ley jalan sket2 da kalo nk cecah 2bulan neh.. bising die kat aku... hahaa.. last2, doc tuh sndri suh aku baring n die yg cekkan kaki.. n, die sndri pimpin aku jalan... 1 la 1st time pas eksiden aku try bergerak xgne tongkat! siyes rase len macam!! cam lemahhh jek otot2 kaki kanan aku neh! kekekee.. cuak gak mule2... tp.. kne gak beranikan... kalo x.. mmg lambat laa gamaknyer.. xmo3...

N skang niee.. aku da ley gerak gne 1 tongkat jekk... kadang2 try gak xgne tongkat langsung.. tp tatahan lame sgt laa.. ligamen lutot aku xbape nk kwat lg... xper2.. pektis2... heheee.. n esok aku ade appointment ngan hospital slayang... nak cek status femur aku skang neh... hmm... pas subuh da gerak... xnak da jadik cam dlu.. kne tunggu turn lame gle.. 4jam! demmmit...

0 comments: