Tuesday, May 18, 2010

merepek-merapik

huhu.. lame seh xupdate.. lately, cam xde mase sgt nk spend2 mase termenung2 dpn blog neh... mane xnyek.. dok melantak men game ngan anime jekk.. hehehe.. tp agak fun la skang... mmber2 pon da rmai kat M40 neh... so, mmg agak function.. huhuhu.. credits to them.. hahaa.. zul, akum, aiman,alim,ganu,pokmat.. lepak ngan dekrang mmg sonok.. sempoi2 blake.. hahaha...

kelas pon da start.. tp xde la nk terase stress sgt ke ape ke.. datu.. 2 kelas jek smnggu.. heaven ah! huhuhu.. pastuh, skang ni pon ngah on diet... agak tensen aku ngk badan da berisi2 cam bapak org neh.. haihh.. nak jog.. xley.. aku da try lari2 pon.. terjengket gakk.. adess... gle sedey! kalo x mmg hari2 ah pulun jog.. adess.. sabo jelaaa...

so.. nk jog xley.. berlari pon xley.... alamatnyer, layan gym jela mampu aku wat.. lame gak.. staon lebey da xgi... kayuh beskal wat mode random 5min pon cam nk pancet gle babeng punyek! tp kayuh gakkk.. muke mase tuh mmg xley nk ckp laa.. gle ketat la muke nk kayuh tuh.. hak3.. tp syuko2... bab2 kayuh beskal kaki aku still ley handle lagi.. huhuh...

pas2 pas 5mins.. join la angkat2 pemberat2 2 ape sumer... perghh... mmg efek la kalo lame da xgi.. dlu lepak sane kat 1jam lebey pon lepak jekk.. ni satu jam pon xsmpai! hak3.. adess.. segan aku ngan dak2 cine dlm tuh.. abih ketat da aku angkat.. las2 blahhhhhhh.... so, kne gak maintain pgi! da lame sgt xsenam2 neh! bahye ntok kesihatan woooo!!

pastuhh.... rase cam aku kne blk umah gak la kames neh.. mak aku cam.. nk sgt jek aku blk teman anta adek aku register... hmmm.. ikotkan ati cam mls jek! tket dalaa mahal cam haram!! tp kang.. kne mak aku 2 cam rase kciwe ke pe ke.. tu lagi bahye dok??? sooooo... terpaske la blk!! balekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk~


tommy february6! layan seh lagu die!

0 comments: