Saturday, September 25, 2010

bosangggg!!

huhh.. ade lagi rupenyre aku nyer blog nie.. ingt an da pupus da.. demmit..

akibat dari penangan kebosanan tahap langit ke -8, terpakse la aku menaip2 gak.. demi nk reduce sket2 bosan aku neh... haihh.. =(

patotnyer kalo bosan2 ley download2 mubi ke.. game ke.. tp skang internet UMP pon cam.. Urghhhh! agaknyer sipot pon laju lagi daa.. dari 3,4m dpt laa 500/600k 2 pon da kire bertuah kalo dpt.. adess...

xpelaa.. biala pelahan2.. janji ade gak ternet.. xbesyukur plak aku nie an? org len terpakse nk bayar2 nk carik line ternet.. aku lepak2 camnie da ade da.. dala tu ley men SDO plak. xya baya rm2.50 kat matriks.. kakakaka.. besh2...

nway, skang nie.. ngah tunggu respon kompeni LI aku.. stakat nie aku minx 3 tempat dlu.. sume area2 slayang ngan gombak.. da 3 ni jek aku jumpe yg dekat2.. hahaha.. kne anta lagi neh.. riso plak kang kalo tiga2 kompeni 2 rijek aku.. masak aku.. haihh... slagi xde respon dari kompeni2 neh.. pening pale aku pikir.. maklum la an.. student dip.. kalo cam degree 2, sedap la sket kompeni nk amik.. hahahah..

demmit.. tensen da blk pale aku dok ckp2 sal LI neh.. dala.. mls da nk taip2.. nk lepak2 jap ahh... chow2..

0 comments: