Wednesday, September 29, 2010

merapik2 tatkala mlm hari...

hmm.. ape nak jadik la skang neh.. mentang la amik 2 subjek jek sem neh.. abih life aku tonggang tebalek dahh.. patot nyer bnyk sangat mase free.. bnyk la mende ley wat.. stdy lebey2 ke... ape ke.. ni xjadik pon cam2.. maken bnyk mase free.. makin melayang2 jek aku rase.. haihhh..

ngk laa.. org tdoh kol 12/1.. aku smpai lani xley lelap2 mate lagi... arghh!! mau aku amik gak pil tdoh kang.. dpt tdoh pepuas.. ble siang, galak sgt plak nk tdoh... ble malam camneh? menapak la aku kat krusi dpn pc aku neh.. termenung2... terngange2..

senarnye 2 laa... da xsaba sangat aku nk cabot dari UMP neh.. dkt 3 taon lebey da rase mende camneh... nk rase suasane tmpat len plak.. bg berkembang2 sket otak aku neh.. asik dok ump nie jekk.. mau jadik kere bawah tempurung kang.. ckp sal mende ni riso plak aku... arap2 sume jalan lancar ah! xde ah nk jadik pape lagi.. alang2 aku sem las neh.. haihh.. riso2..

0 comments: