Wednesday, February 10, 2010

40--->60 yeahh!!!!

hmm.. sakit toi kaki neh.. tadi aku gi fisio... nak touch up sket kaki aku neh.. kekee.. aku ingt kan arini stakat nk bg ajar mende2 yg aku ley wat kat umah jek.. las2 ade gak part hardcore! err, nurse tuh tolak kaki aku dlm2... n lepaskan dari limit lutot aku neh.. boley tahan saket gak.. skali tolak pas2, hold la dlm 10s... cam org gile la aku tahan saket stiap 10s tuh.. hukhuk... tp xkesalaa.. berbaloi gak aku kne cam2... ade gak sket improvement.. dari dpt bengkok juz 40 degree skang ni da ley 60 degree dahh.. hehee.. kemajuan tuh! kui3..

pasni da decide dah! tiap kali pas smyg.. kne wat ape yg doc tuh suruh tadi.. haa, ade 3 step! stiap step kne wat 50x!! kekekee. . bnykkan? xper2.. yg penting.. nak jalan smulee... huhuhu... arap2 boley laa..

orait.. chow dlu ah.. nak makan ubat gatai.. ubat gatai ni mengantok.. so mmg tdoh ah pasni kot.. kekee..

ternet slow.. dames xley men cabal X(







saje2 jek upload pic kat hospital slayang neh..huhu

2 comments:

JijahJambu@Jj said...

rerajin wat fisio .. baru cepat jalan ;) .. moga cepat sembuh

kaminakueh said...

mmg nk rajin kan pon.. tp.. appointment dekrang yg decide.. pasni bulan 3 baru ade.. terpakse wat sendiri kat rumah.. hukhuk