Friday, February 12, 2010

sesajee rajin taip2.. huhuhuhu

Bape arini dah aku xupdate blog neh... huhu..

xde tajuk spesifik pon aku nk tulis arini.. saje nk bubuh pe aku pk lam blog neh.. besh sket rase nyer nnt.. plng koman pon.. da lame2 nnt, kalo bace smuler.. konpem bes dok? hahaa..
so ptg tadi aku ade la wat blog walking sket2.. dok bce blog2 org.. pe dekrang bubuh... style dekrang tulis2.. hehe.. saje2 jekk.. kadang2 sonok gak bile kte bace n amik2 taw sal senario life org neh.. macam2 yg ley kite jumpe.. ade yg ngah dok eppi2.. stress sbb keje.. bimbang leher pendek laa.. epi kuar ngan bf... macam2 laa! huhuh.. so, mmg kite ni mcam2 ragam ade kan? yg jenis suker epi2.. jenis suke diam2.. jenis suke mengelamun dok pk mende pelik.. macam2! aku pon xpaham cmner aku suke bayang2 n pikir mende2 cmnie... bialaaaa...

tp still, manusia senang nk berubah kan? cume depends kat jangke mase jek.. samede panjang or pendek2.. huhuh.. bile aku imbau blk2 time2 aku zaman2 pmr, zaman2 spm... time mule msok U.. mmg defintely da bnyk sgt mende yg mengubahkan life aku.. hehee.... kadang2 xsure ape jadik tukang ubahnyer.. tp ley rase berubah laa.. huhuh..

zaman aku spm dlu.. mmg macam gule and garam.. bnyk sgt part yg manis... n pahit.. huhu.. tp mmg aku rase.. time 2 laaa period paling hepi skali.. evn pressure bnyk tmbah lg time tuh kene hadap spm.. mmg stress.. tp cm aku ckp tadi.. zaman spm mmg bes..hehe..zaman tuh aku jenis suke bergaul... suke carik kawan.. dok dlm bus pon, xkire laki ke pmpuan.. aku dok ajak bual jek.. smpai yg ade offer aku lg, nk ajak aku gi HUKM kalo dpt spm atas 7a.. haha.. lupe dah name akak tuh.. bukan nyer aku nk ckp kat sni, aku suke mase spm sbb aku suke bergaul.. xdelaa.. juz mcm terpikirr.. dlu suke gaul.. skang xde dahh.. bnyk diam dah rasenyer...huhu...berbalik pada citer zmn spm ni... aku mls lah nk sentuh pasal study ke.. ape ke sume mende2 cm2.. sbb.. lebey kurang same jek kan mende2 tuh? bile nk spm.. mesti korg boost dri korg kaw2 kan? aku cam2 la gak.. hehe..

bile aku pk sal past jek.. mesti tingat kat pmpuan neh.. mesti.. ntah bile dpt buang 100% ntah.. hmm..

aku suke ingt2 blk n kenang2 mende2 yg dah lepas neh.. mksd aku bukan laa nak pk ntok tujuan bile nk ungkit kee.. nk ape kee.. juz rase cam sronok bile dpt imbas2 blk... aku sejak form1 da wat diari dahh.. sejak UPSR aku trok tuh aku start.. hahaha.. aku tros jek tulis, xde la ari2 update.. tp bile ade time nk tulis jelaa..

smpai la aku nk spm.. bile da start msok asrama.. bley lak aku lupe nk bawak diari aku tuh.. so, aku dok riso jek kat asrama.. cmner la kalo kntoi diari tuh ngan adek or mak aku.. mati aku... dala aku citer 100% nyer tulus.. 18SG sumer tuh! nk suh mak aku tlng jage kan.... konpem dah die bace nnt... so aku diam jek..

pastu, bile cuti.. aku mmg carik blk diari aku.. last2, mmg nasib aku malang time tuh.. diari tuh adek kck aku jumpe.. die xrti bace lg kot time 2... tp.. die reti koyak2kan kertas... bape bnyk muke surat ilang... siap ade lg bekas kertas2 tuh kat blk aku time tuh! arghhhh!! smpai skang bengang!!! dames!!

besh wooo buku tuhh... bile time2 cmnie, terase tenang2.. sunyi2.. aku mesti bce blk diari aku tuh.. dari awal smpai abih... dok ingt2 blk.. hahaaa.. mmg wat tergelak jek ble pk sumer mende tuh.. heheeee...

haaa.. ckop ahh... da rase cam mls dah nk tulis2.. bek men cabal... nk msok lvl 32 dah neh!!! power punyek! wahahahaa... chow!!!







0 comments: