Tuesday, February 9, 2010

lame xupdate bang??

Aiya.. bape hari dah neh xupdate2 blog... camner nk update, waktu yg sepatot nyer aku gne ntok pk and dok karang2 ayat ni da digunakan ntok mende len plak.. gunekan ntok mende jek pon, xde la pekdah sgt dari update blog neh.. err, aku layan CABAL!! OFFICIAL punyer oke~ heheheee..

sib bek laa men cabal xde lag sgt cam WoW.. kalo wow, kne men kol 10 ke atas jela kot.. ntok dapatkan latency kurang daripada 5k!! waaa... kalo cabal... haa, skang ni pon kalo nak men aku boley lg.. tp ngah ade maintenance servis plak.... xtaw la smpai bile tuh..

bosan weh.. dok umah xde mende nak wat... aku men game2 online ni pon bukan nyer ape sgt, saje2 nk bersosial.. sembang2 ngan dak2 cine laa.. ape laa.. lgpon, ade dak ump gak.. ade la dlm 5 org aku rase... aku nampak dekrang dok citer sal game neh kat forum.. 2 yg tergerak ati nak try tuh.. hehehe..

haa.. ni ade screenshot aku share sket.. kalo terase nak men.. men la! sonok! hehee.. atleast, dptla gak lupe sket2.. xde la mlm nk termenung2 sgt.. kihkihkih


aku gune name sape ntah, terjumpe lam file dragonage.. alim nyer character kot.. mahap yer alim! hahahaa





1 comments:

Anonymous said...

allo muke game!!!
hehehe.... (jgn mara)
teruskan ushe anda memartabatkn game!
lalalala~
(ta rti na komen bab2 game =P)